1. Σε περίπτωση στην οποία, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα της εταιρείας μας πουλήθηκε λανθασμένο προϊόν από λάθος στην λήψη της παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή, μπορείτε να το φέρετε ή να το στείλετε στο κατάστημα, εντός προθεσμίας 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε το προϊόν. Στη περίπτωση αυτή η επιβάρυνση του κόστους μεταφοράς και αντικατάστασης του προϊόντος είναι της εταιρείας. Εάν η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή, θα σας προτείνουμε παρεμφερές προϊόν.
  2. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν που παραλάβατε είναι προβληματικό μπορείτε να το φέρετε ή να το στείλετε στο κατάστημα, εντός προθεσμίας 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε το προϊόν. Στη περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το κόστος επιστροφής του προϊόντος. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε αμέσως δωρεάν.Εάν η αντικατάσταση δεν είναι δυνατή, θα σας προτείνουμε παρεμφερές προϊόν.
  3. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν, χωρίς να υποχρεούστε να μας ανακοινώσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή, μπορείτε να το φέρετε ή να το στείλετε στο κατάστημα, εντός προθεσμίας 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στη περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το κόστος επιστροφής των προϊόντων.
  4. Σε περίπτωση που θέλετε να αντικαταστήσετε ένα προϊόν με ένα άλλο προϊόν, της ίδιας αξίας ή παραπάνω αξίας, καταβάλλοντας την διαφορά, μπορείτε να το φέρετε ή να το στείλετε στο κατάστημα, εντός προθεσμίας 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε τα προϊόντα. Στη περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει το κόστος επιστροφής των προϊόντων.

Επιστροφές-αντικατάσταση γίνονται δεκτές μόνον εντός προθεσμίας 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε το προϊόν. Σε περίπτωση που δεν επιστραφεί εντός 10 εργάσιμων ημερών τότε η εταιρεία δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση. Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Πριν από κάθε επιστροφή συνίσταται να προηγηθεί συνεννόηση με το κατάστημά μας. 

Επιστροφές-αντικατάσταση γίνονται δεκτές μόνον εφόσον τα προϊόντα και οι συσκευασίες τους, που επιθυμείτε να επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε, βρίσκονται στην ίδια άριστη κατάσταση στην οποία παρελήφθησαν από τον πελάτη, πλήρη και χωρίς φθορές,  μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.

Για την αποφυγή δικής σας ταλαιπωρίας, καλό είναι να ελέγχετε προσεκτικά κατά τη στιγμή της παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση των προϊόντων και το άθικτό τους, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα (π.χ. λάθος στο παρεχόμενο είδος κλπ).

  • Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων και αναλόγως με τον τρόπο που επιλέξατε να πληρώσετε την παραγγελία σας και τον τρόπο που θα πραγματοποιηθεί η επιστροφή τους, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα.
  • Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
    – Επικοινωνία την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα με το κατάστημά μας τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά.
    – Εντός προθεσμίας 10 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβετε το προϊόν. Ωστόσο, αν η λήξη αυτής της προθεσμίας συμπίπτει με αργία, η προθεσμία παρατείνεται μέχρι την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

Για την επιθυμία σας να μας επιστρέψετε ή να αντικαταστήσετε το προϊόν που αγοράσατε ενημερώστε μας μέσω e-mail στο info@stern.gr  ή μέσω τηλεφώνου στο 2108217227 και 2108834487.